Wszystkie Placówki Oświatowe mają 14 dniowy termin płatności. Przy składaniu zamówienia jako formę płatności należy wybrać PRZELEW.

Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej Zobacz większe

31,00 zł

Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej

Nowy


B B

Wyślij do znajomego

Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej

Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej

Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania.

Odbiorca: :

* Pola wymagane

  lub  Anuluj

Więcej informacji

Opinie

Więcej informacji

Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania.

Są to:
- podstawowe wiadomości
- lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie
- percepcja słuchowa
- umiejętności matematyczne
- czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygotowania dziecka do nauki czytania; można ją pominąć w badaniu)
- pamięć i myślenie
- percepcja wzrokowa i sprawność manualna
- komunikowanie się
- zachowanie dziecka podczas badania
- rozwój fizyczny i stan zdrowia
- rozwój emocjonalno-społeczny (obserwowany w pierwszych tygodniach nauki w klasie pierwszej).

Dzięki diagnozie nauczyciel może:
- określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej
- określić potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym
- opracować indywidualne programy pracy (dostosowane do możliwości rozwojowych i potrzeb edukacyjnych uczniów, tzn. przygotować programy działań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce oraz wyznaczyć kierunki pracy z uczniami o wysokim poziomie przygotowania do nauki w klasie pierwszej).
 
Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z:
- charakterystyki narzędzia diagnozy
- instrukcji dla badającego
- kryteriów oceny
- arkusza badania
- kart pracy dla dziecka
- pomocy dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia badania.
 
Autor: Iwona Rakicińska
Kwestionariusz zgodny z nową podstawą programową
Format: A4
Oprawa: teczka
Zeszyt: 28 stron
Plansze: 31 kart pracy 
Polecamy pedagogom i logopedom i psychologom.

Reviews

No customer comments for the moment.

Napisz opinię

Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej

Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej

Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania.

Kupili również

Produkty te zostały zakupione wraz z aktualnym produktem

Podobne produkty

Produkty w tej samej kategorii