Antonimy część I. Ćwiczenia kompetencji językowych
  • Produkt tymczasowo niedostępny

Antonimy część I. Ćwiczenia kompetencji językowych

36,00 zł
Brutto

Antonimy - część 1 to zestaw ćwiczeń ukierunkowanych na rozwijanie następujących umiejętności:
- posługiwanie się antonimami: wysokie - niskie, puste - pełne, białe - czarne, szerokie - wąskie, brudne -czyste, krótkie - długie, grube - cienkie, grube - chude, tęgie - szczupłe, nowe - stare, stare - młode, suche - mokre;

Ilość
Produkt tymczasowo niedostępny

Antonimy - część 1 to zestaw ćwiczeń ukierunkowanych na rozwijanie następujących umiejętności:
- posługiwanie się antonimami: wysokie - niskie, puste - pełne, białe - czarne, szerokie - wąskie, brudne -czyste, krótkie - długie, grube - cienkie, grube - chude, tęgie - szczupłe, nowe - stare, stare - młode, suche - mokre;
- różnicowanie oraz właściwe stosowanie zaimków wskazujących: ten, ta, to;
- formułowanie zdań poprawnych gramatycznie - o zachowanym prawidłowym szyku i fleksji, szczególnie w odniesieniu do przymiotników;
- inicjowanie wypowiedzi na temat oglądanych obrazków, będących etapem wstępnym do opanowania umiejętności samodzielnego opowiadania;
- stosowanie gestów preinformujących i dzielenie pola uwagi podczas wypowiadania się na temat ilustracji (w przypadku dzieci autystycznych).

Co więcej, ćwiczenia przyczyniają się do poszerzania zakresu słownictwa czynnego.

W zestawie znajduje się 66 kart pracy z prostymi ilustracjami prezentującymi pary przymiotników, będących swoimi przeciwieństwami. Pod każdą z nich znajduje się pasek zdaniowy, w postaci ramek, które podopieczny kolejno wskazuje w trakcie odpowiadania. Ilość ramek sugeruje jak długa ma być wypowiedź. W przypadku podopiecznych posługujących się pismem, ramki mogą posłużyć do ćwiczeń w pisemnym udzielaniu odpowiedzi.

Autor: Joanna Mikulska
Wydawnictwo: WIR
Rok wydania: 2016
Oprawa: broszurowa
Format: 21,2 x 29,5 cm
Strony: 65

Polecamy w terapii logopedycznej oraz w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu.

Specyficzne kody

Podobne produkty