Logopedyczne gry planszowe - Chrząszcz Szczepan i Pszczółki Tuptusie

Logopedyczne gry planszowe - Chrząszcz Szczepan i Pszczółki Tuptusie

45,00 zł
Brutto

Chrząszcz Szczepan gra wspomagająca terapię głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos)

Gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek.

Ilość

"Chrząszcz Szczepan" i "Pszczółki Tuptusie" to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową i słuchową, koncentrację uwagi oraz myślenie. Każda z prezentowanych gier pozwala na kilka wariantów rozgrywki, można więc dobrać odpowiednią formę zabawy w zależności od wieku dziecka, jego umiejętności czy liczby graczy. Gry można wykorzystać do zabawy w domu z rodziną, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Ponadto są doskonałą pomocą zarówno do pracy indywidualnej, z dzieckiem, jak i do pracy grupowej.

Chrząszcz Szczepan gra wspomagająca terapię głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos)

Gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 dzieci. Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu tyle pól ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo wymawiając poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza dotrze pionkami do swojego „domku”. Napotkanego na danym polu rywala można „wyrzucić”, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry swoim pionkiem od nowa. W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków.

Pszczółki Tuptusie – t, d (nagłos, śródgłos, wygłos) 

Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głosek t, d (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 raczy. Gra polega na przejściu pionkiem (pionkami) po plastrze miodu. Start następuje z pierwszych czterech pól plastra miodu leżących po przeciwnej stronie wybranego przez gracza domku” („domki” to cztery wydzielone pola z obramowaniem w kolorze czerwonym, żółtym, niebieskim i zielonym). W grze można wykorzystać od 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym polu po przeciwnej stronie (przekątnej) „domku”. następnie rzucając kostką przesuwa się o liczbę pól, które wskazuje kostka. Przesuwając pionek gracz musi nazwać napotkane po drodze obrazki. W przypadku wyrzucenia 6 oczek, graczowi przysługuje dodatkowy rzut kostką. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek przeciwnika, następuje jego strącenie do punktu startu. Ruch pionka może odbywać się do przodu, w linii prostej lub po przekątnej. Wygrywa gracz, który pierwszy ustawi swoje pionki w „domku”.

Prezentowane gry zapewniają wspaniałą rozrywkę dla całej rodziny, jednocześnie stanowią kontynuację terapii prowadzonej w gabinecie logopedycznym. Uczą kreatywnego myślenia, pobudzają wyobraźnię i kierunkują na naukę zdrowej rywalizacji.

Zawartość pudełka: plansza, 16 pionków (4 kolory), kostka do gry, instrukcja.

Polecamy w terapii logopedycznej oraz do utrwalania głosek w domu.

Specyficzne kody

Podobne produkty