



- Produkt tymczasowo niedostępny
Laboratorium 50 gier z Marchewką to bogaty zestaw stworzony z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym. Dzieci mają do dyspozycji grającą i podświetlaną Marchewkę oraz mnóstwo materiałów wykonanych z grubego kartonu, przedstawiających sympatyczne zwierzęta i przedmioty ze świata farmy.
Laboratorium 50 gier z Marchewką to bogaty zestaw stworzony z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym. Dzieci mają do dyspozycji grającą i podświetlaną Marchewkę oraz mnóstwo materiałów wykonanych z grubego kartonu, przedstawiających sympatyczne zwierzęta i przedmioty ze świata farmy.
Gry zostały opracowane i przetestowane w ten sposób, że zapewniają rozwój podstawowych kompetencji dzieci: Alfabet; Pierwsze słowa i liczby; Kształty i kolory; Pamięć; Zwierzęta; Logika; Uwaga; Porównywanie. Opis wszystkich gier przedstawiony jest w dołączonej do zestawu książeczce.
Zawartość zestawu:
- plansza z kolorami,
- plansza z alfabetem,
- spinner z cyframi,
- spinner z literami,
- 4 pionki z podstawkami,
- 24 elementy do gry pamięciowej,
- 55 jajek z literkami,
- 10 minipuzzli ze słówkami,
- paw z kolorami,
- plakat,
- elektroniczna Carotina,
- instrukcja.
Bohaterką gier jest sympatyczna Marchewka, która mówi i świeci się. Zabawa z nią jest bardzo prosta. Dzieci starają się odgadnąć prawidłową odpowiedź na zadane pytanie, naciskając Marchewką na czarne kółeczko znajdujące się obok wybranej odpowiedzi. Jeśli wybór jest prawidłowy Marchewka świeci się i wydaje różne okrzyki. W przypadku błędu Marchewka zachęca dziecko do ponownej odpowiedzi.
Skład Produktu: Interaktywna Marchewka (zawiera baterie: 2 AG13 po 1,5V); Kolorowy paw; Ogród warzywny; 12 mini puzzli ze zwierzętami; 24 karty memo z pisklętami; 15 kart ze zwierzętami; Dwustronna plansza w kształcie koguta; 4 pionki z figurami gospodyń domowych + podstawki; Koła losujące ze strzałką; Puzzle z kurą gadułą; 60 jajeczek z literkami i liczbami; Traktor z mlekiem; Woreczek do losowania; Dwustronny maxi plakat; Poradnik dydaktyczny z objaśnieniami do gier.
Gry umieszczone w zestawie kształtują więc u dzieci wiele kompetencji i umożliwiają zdobywanie nowych informacji. Można wymienić tutaj choćby: rozwijanie kompetencji językowych, poznawanie nowych słów, budowanie struktury zdania, czy rozwijanie mowy opowieściowej. Gry kształtują i rozwijają pamięć, logiczne myślenie oraz spostrzegawczość.
Polecamy do pracy logopedom, nauczycielom i terapeuto, jako ciekawe i kreatywne urozmaicenie zajęć.