Słomki konstrukcyjne 700 el. - kreatywna pomoc zręcznościowa
Słomki są doskonałą pomocą zręcznościową i rozwojową dla podczas zabaw, ćwiczeń i terapii.
Domina logopedyczne przeznaczone są dla dzieci do zabaw dydaktycznych oraz ćwiczeń logopedycznych.
Domina logopedyczne przeznaczone są dla dzieci do zabaw dydaktycznych oraz ćwiczeń logopedycznych. Domina umożliwiają ćwiczenie słuchowego rozróżniania głosek. Mogą być wykorzystywane przez logopedów oraz rodziców. Domina przydatne są w ćwiczeniach słuchu fenomowego doskonaleniu analizy i syntezy słuchowej oraz wzrokowej. Jest to kolejny sposób umożliwiający połączenie nauki i zabawy.
Słomki są doskonałą pomocą zręcznościową i rozwojową dla podczas zabaw, ćwiczeń i terapii.
„Fleksja - postacie” to pomoc przeznaczona do badania poziomu opanowania prawidłowej odmiany rzeczowników przez przypadki i ćwiczeń utrwalających użycie form fleksyjnych.
Pomoc logopedyczna Przygody Mimków jest przeznaczona do terapii opóźnionego rozwoju mowy.
Samogłoski i spółgłoski to gra w dwóch wariantach. W pierwszym wariancie każdy z graczy stara się ułożyć z wylosowanych liter wyraz, który będzie zawierał tyle samogłosek ile wskaże wcześniej rzut kostką.
Gra edukacyjna - Zawody i ich atrybuty, pozwala dziecku na zapoznanie się z różnymi profesjami oraz uczy przyporządkowywania do nich odpowiednich narzędzi, np. odnajduje mechanika i narzędzia, jakimi posługuje się on w pracy.
Ładnie mówię głoski s, z, c, dz to jedna z pięciu części, w serii gier logopedycznych, do ćwiczeń nad utrwalaniem tytułowych głosek. Pomoc powstała z myślą o logopedach, ale może być także wykorzystywana przez pedagogów, jak i rodziców dzieci z problemami artykulacyjnymi.
Gra przeznaczona jest do ćwiczeń głoski s (nagłos). Grać może od 2 do 4 graczy.
Gra zręcznościowo - logiczna ALE JAJO! jest doskonałą pomocą do treningów koordynacji wzrokowo - ruchowej i logicznego myślenia.
Myślenie przyczynowo-skutkowe to zestaw obrazkowy rozwijający u dzieci umiejętność rozumienia tego, co było najpierw, co potem, co było przyczyną, a co jest skutkiem oraz linearnego porządkowania bodźców.
Gra dydaktyczna do utrwalania symboli i słownictwa z zakresu kategorii "Owoce".
ZESTAW Ubrania to rozbudowana wersja gry Nazwij i wrzuć! Ubrania, która obejmuje żetony przedstawiające m.in. ubrania zimowe, wybór ubrań zapinanych na zamek, guziki, z paskiem, uszytych z tkanin o wielu fakturach. ZESTAW uzupełniają żetony z awersem bez zadruku wykorzystywane do własnych kategoryzacji lub nauki czytania.
Pozycja Marty Korendo Terapia dzieci zagrożonych dysleksją znakomicie wpisuje się w strategię ćwiczeń lewopółkulowych. Zaburzenia w obrębie lewej półkuli mogą powodować trudności w uczeniu się mowy, które z kolei często przekształcają się w wieku szkolnym w zaburzenia o charakterze dysleksji.
Wyszukiwanki logopedyczne to zestaw ponad stu wyszukiwanek wyrazowych z głoskami szeregu szumiącego. Publikacja jest sprawdzoną pomocą w korygowaniu zaburzonych głosek, angażuje również podstawowe procesy myślowe, ćwiczy koncentrację uwagi oraz analizę i syntezę wzrokową.
Seria logopedyczna przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych, szczególnie zagrożonych dysleksją.
"Co do czego" to zbiór zabaw i gier, a jednocześnie pomoc dydaktyczna dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Zeszytowy trening mowy to książeczka skierowana do logopedów, pedagogów i rodziców, którzy chcą w ciekawy i pozytywny sposób spędzić czas z dzieckiem, a przy okazji (a może przede wszystkim!) poćwiczyć poprawną wymowę trudnych głosek, a także sprawdzić czy mowa dziecka rozwija się prawidłowo.