![WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU: Terapia funkcji wzrokowych [Cz. 5] WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU: Terapia funkcji wzrokowych [Cz. 5]](https://liger.net.pl/5204-cart_default/wczesne-wspomaganie-rozwoju-terapia-funkcji-wzrokowych-cz-5-.jpg)
![WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU: Terapia funkcji wzrokowych [Cz. 5] WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU: Terapia funkcji wzrokowych [Cz. 5]](https://liger.net.pl/5205-cart_default/wczesne-wspomaganie-rozwoju-terapia-funkcji-wzrokowych-cz-5-.jpg)
![WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU: Terapia funkcji wzrokowych [Cz. 5] WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU: Terapia funkcji wzrokowych [Cz. 5]](https://liger.net.pl/5206-cart_default/wczesne-wspomaganie-rozwoju-terapia-funkcji-wzrokowych-cz-5-.jpg)
![WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU: Terapia funkcji wzrokowych [Cz. 5] WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU: Terapia funkcji wzrokowych [Cz. 5]](https://liger.net.pl/5204-large_default/wczesne-wspomaganie-rozwoju-terapia-funkcji-wzrokowych-cz-5-.jpg)
Materiał zawarty w teczce jest przeznaczony do stymulacji i terapii funkcji wzrokowych:
- dzieci rocznych jako bodziec służący do obserwacji wzorów, naśladowania wzorów,
- starszych dzieci jako materiał służący do analizowania, działania i łączenia wzorów.
Materiał zawarty w teczce jest przeznaczony do stymulacji i terapii funkcji wzrokowych:
- dzieci rocznych jako bodziec służący do obserwacji wzorów, naśladowania wzorów,
- starszych dzieci jako materiał służący do analizowania, działania i łączenia wzorów.
Zestaw jest sprawdzonym narzędziem terapeutycznym, rozwijającym u dzieci umiejętności:
- utrwalenia kontaktu wzrokowego,
- widzenia w szerszym polu,
- aktywnego spostrzegania w działaniu,
- dokonywania analizy i syntezy,
- naśladowania czynności dorosłego,
- rozwijania koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Zestaw zawiera 12 dwustronnych kart. Do kart dołączono grube, kartonowe figury.
Autor: Agnieszka Bala
Polecamy w terapii logopedycznej.
Gra dydaktyczna do utrwalania symboli i słownictwa z zakresu kategorii "Owoce".
Zestaw ten służy do kształtowania pojęcia równoliczności zbiorów, pojęcia liczby, nauki czytania pełnymi wyrazami (czytanie globalne) liczebników głównych, oraz zaznajomienie się z cyframi.
Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych - komplet 4 zeszytów
Książka zawiera trzydzieści zabawnych wierszyków z wplecionymi opisami ćwiczeń narządów mowy. Dziecko trenuje poprawną wymowę, doskonali słuch fonemowy, kształci prawidłowy oddech, słuchając wesołych historyjek, dzięki czemu terapia logopedyczna staje się przyjemna i ciekawa.
Pozycja Wzrok to kolejna część z serii Neurobiologiczne podstawy rozwoju poznawczego autorstwa Prof. Jagody Cieszyńskiej-Rożek.
Pomoc Rozumienie Sytuacji może być wykorzystywana do różnych rodzajów terapii, m.in. do terapii logopedycznej, dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej ale także do ćwiczeń dla dzieci bez problemów rozwojowych, u których nastąpiło przestymulowanie wysokimi technologiami zaburzającymi kompetencję językową.
Piosenki, prezentacje i zabawy dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (płyta CD + płyta DVD)
Czapu Czipu to chłopiec - bohater serii kartonowych książeczek, które mają na celu wspomaganie rozwoju młodszych dzieci. Są to przede wszystkim zabawy z ruchem dla najmłodszych.
Mówiąca i Świecąca Marchewka Karotka to zestaw składający się 10 zabaw edukacyjnych, dzięki którym dzieci nauczą się słów, form, cyfr, skojarzeń i logicznegio myślenia.
Komunikacja językowa była i jest przedmiotem nauk o człowieku, w tym nauk filologicznych i humanistyczno-społecznych.
Ładnie mówię głoskę R to pomoc logopedyczna, której podstawowym celem jest utrwalenie poprawnej artykulacji tej właśnie głoski. Może być ona wykorzystywana zarówno w gabinetach logopedycznych, jak też przez rodziców w czasie zabaw z dzieckiem w domu.
Karty "Logopedyczny Piotruś" i "Memory" to dwie bardzo znane i lubiane przez dzieci (i dorosłych) gry. Materiał obrazkowo-wyrazowy w kartach opracowany jest tak, aby dzieci bawiąc się ćwiczyły poprawną wymowę poszczególnych głosek. Każda talia zawiera ćwiczoną głoskę w różnych pozycjach. W każdej talii znajduje się 13 par kart.
Terapia jąkania to poradnik dla logopedów prowadzących zajęcia z osobami jąkającymi się. Książka ta nie jest zbiorem teoretycznych rozważań ale zawiera mnóstwo ciekawych i sprawdzonych w praktyce metod i ćwiczeń, które można wykorzystać w gabinecie logopedycznym, a także w warunkach szkolnych. Autor publikacji ukończył specjalistyczny kurs terapii u Charlesa Van Ripera, który uznawany jest za niekwestionowany autorytet w dziedzinie jąkania.
Książka ta stanie się - dla logopedów rozpoczynających pracę z osobami jąkającymi - niezwykle przydatna, zaś dla specjalistów już prowadzących taką terapię, będzie narzędziem skutecznej, ciekawej i satysfakcjonującej pracy.
W książce tej znajdziemy wskazówki do pracy i program terapeutyczny dla dzieci z lekkim, umiarkowanym i znacznym problemem jąkania. Najważniejsze momenty w terapii zilustrowane są fragmentami dialogów logopedy z pacjentem. Publikacja stanowi także inspirację dla logopedów, którzy na jej bazie mogą budować własne zabawy i wdrażać do terapii autorskie pomysły, dostosowując się tym samym do potrzeb dziecka.
Dużym atutem tej pozycji jest także - dzięki specjalnie dobranemu materiałowi i ćwiczeniom - możliwość wykorzystywania programu dla dzieci ze znacznym jąkaniem do pracy z młodzieżą, a nawet osobami dorosłymi. Autor książki podkreśla także znaczenie profilaktyki i wczesnej interwencji, okazuje się bowiem, że często u młodszych dzieci nie jąkających się bardzo, problem nie utrwala się i pomagają ćwiczenia profilaktyczne. Bardzo ważnym elementem w książce jest także wyeksponowanie idei modyfikacji jąkania w trakcie zająknięcia. Znakomicie został tu przedstawiony proces trudnej formy jąkania w łagodną, nie zakłócającą komunikacji.
Autor: Carl W. Dell Jr.
Objętość: 150 stron
Format: B5
Polecamy w terapii logopedycznej. Świetna pomoc w terapii jąkania dzieci i młodzieży.
Nowe wydanie - w dużym formacie z kolorową wkładką do wycięcia!
Gra Bitwa na słowa to propozycja dla dzieci od 8. roku życia, jednak w pojedynku o zwycięstwo, swoich sił mogą spróbować nawet młodsze dzieci.
Zestaw dydaktyczny, logopedyczny.
Materiał zawarty w teczce jest przeznaczony do stymulacji i terapii funkcji wzrokowych:
- dzieci rocznych jako bodziec służący do obserwacji wzorów, naśladowania wzorów,
- starszych dzieci jako materiał służący do analizowania, działania i łączenia wzorów.