Terapeutyczne zabawki drewniane

Zabawki drewniane wspomagają terapię sensoryczną, stymulując zmysł dotyku do poznawania nowych kształtów czy faktur zabawek. Ponadto pobudza koordynację oko-ręka, rozwija percepcję wzrokową i zdolności manualne oraz refleks. Niezwykle wartościowa pomoc dydaktyczna i terapeutyczna, uczy logicznego myślenia, pobudza wyobraźnię i mobilizuje do twórczego myślenia. Kształci zdolności manualne i precyzję w obrębie motoryki małej. Układanki i zabawki przestrzenne to zabawa połączona z edukacją. Stymuluje dziecko do podejmowania wyzwań, radzenia sobie w sytuacjach wymagających spostrzegawczości oraz podejmowania własnych decyzji. Wpływa pozytywnie na rozwój mowy, myślenia przyczynowo-skutkowego oraz rozbudowę słownictwa. Pomoc motoryczna stanowi idealne uzupełnienie i usprawnienie pracy palców i dłoni. Rozwija wyobraźnię, uczy koncentracji oraz zdolności manipulacji, wspierając wrażliwość palców.

Drewniane budowle wspierają abstrakcyjne myślenie, percepcję wzrokową, zdolności manualne oraz kreatywność. Zabawa może stać się dzięki temu kreatywną formą spędzania wolnego czasu, uczy kojarzenia kształtów i kolorów, rozwija logiczne myślenie, doskonali ruchy precyzyjne, rozwija sprawność manualną, ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową.

Jest 137 produktów.

Pokazano 1-24 z 137 pozycji

Aktywne filtry

Alfabet pisany

Alfabet pisany

85,00 zł Cena

Prezentowana pomoc dydaktyczna to polski alfabet, dzięki któremu dziecko pozna pisane litery.

Zegar

Drewniany zegar edukacyjny

37,00 zł Cena

Zegar to idealna pomoc dydaktyczna do ćwiczeń dziecka w odczycie i kształtowaniu pojęcia czasu. Solidna, drewniana tarcza wyposażona jest w ruchome wskazówki umożliwiające najskuteczniejsze poznanie poprzez działanie własne dziecka.

Budowa cieni - Mała

Budowa cieni mała cz. I. Pomoc terapeutyczna i rozwojowa

185,00 zł Cena

Budowa cieni jest wspaniałą zabawą pomagającą rozwijać i kształtować wyobraźnię przestrzenną, uczy umiejętności planowania i organizacji pracy, rozwija samokontrolę, koncentrację, sprawność manualną i koordynację wzrokowo – ruchową oraz określenie położenia przedmiotów w przestrzeni.