Tak, wystawiamy faktury terminowe dla Placówek Publicznych. Jeśli reprezentujesz Placówkę Publiczną i chcesz otrzymać zamówienie z taką fakturą lub otrzymać ją na e.mail, należy podać dane w informacjach dodatkowych do zamówienia lub ewentualnie przesłać dodatkową wiadomość uzupełniającą na nasz adres e.mail: kontakt@liger.net.pl koniecznie pamiętając o symbolu zamówienia.
Wszystkie zabawki wprowadzane do obrotu na terenie UE, muszą posiadać oznaczenie CE, które jest wymagane od producenta. Zabawki dostępne w naszym sklepie posiadają oznaczenie CE. Niektóre zabawki np. drewniane, posiadają dodatkowe atesty, które potwierdzają, że są ekologiczne, wykonane z surowców naturalnych.
Niektóre pozycje są widoczne jako aktualnie niedostępne na magazynie. Można złożyć zapytanie do nas poprzez e.mail - będzie to najszybsza droga uzyskania informacji na temat dostępności produktu.
W takiej sytuacji, można zawrzeć informację o chęci nabycia większej ilości produktów przy składanym zamówieniu w informacjach dodatkowych bądź przesłać do nas e. mail z symbolem zamówienia. Weryfikujemy takie wiadomości i odsyłamy w informacji zwrotnej odpowiedź, co do możliwości realizacji takiego zapotrzebowania.
Koszty wysyłki są opisane w zakładce „Koszty dostawy” i są uzależnione od wielkości składanego zamówienia. Przy większych gabarytach np. paleta euro lub przy jeszcze większych rozmiarach dostawa wyceniana jest indywidualnie.
Czas kompletowania Produktu, jest uzależniony od dostępności Produktu na magazynie własnym lub u jednego z dostawców, standardowo wynosi odpowiednio od 1 do 4 dni roboczych (magazyn własny) lub od 3 do 60 dni roboczych (magazyn dostawców). Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w ciągu deklarowanego przez przewoźnika przedziału czasu od 1 do 3 Dni Roboczych.
Dla 100% bezpieczeństwa całej transakcji przy odbiorze towaru należy sprawdzić stan paczki i zawartość przesyłki w obecności kuriera. Jeśli przesyłka jest uszkodzona należy w obecności kuriera sporządzić raport, z datą odbioru i czytelnym podpisem kuriera.
W przypadku wystąpienia uszkodzenia mechanicznego lub niezgodności zamówienia, prosimy wypełnić i podpisać protokół reklamacji oraz niezwłocznie w dniu odbioru towaru poinformować Sklep Liger o zaistniałej sytuacji drogą mailową kontakt@liger.net.pl przesyłając opis szkody wraz z dokumentacją fotograficzną.
Zamówienie można opłacić tradycyjnym przelewem bankowym na podany przez nas w potwierdzeniu zamówienia numer konta (numer konta widoczny jest także w stopce strony Sklepu), natychmiastowym przelewem za pośrednictwem operatora Przelewy24 (operator dolicza prowizję), przelewem odroczonym (w przypadku Placówek Publicznych), płacąc przy odbiorze „ za pobraniem” ( nie dotyczy wszystkich produktów będących w ofercie Sklepu ).
W naszej ofercie są produkty o zróżnicowanej stawce VAT: 5%, 8%, 23%, jest ona uzależniona od klasyfikacji produktu. W celu uzyskania szczegółowych informacji w tej sprawie należy zgłosić zapytanie do BOK poprzez e.mail podając link i nazwę produktu
Ceny widoczne na stronie sklepu, są podane w walucie polskiej i są cenami brutto zawierają w sobie m.in. podatek VAT.