Zgrane nie-zgrane dziecko
Pięćdziesiąt prostych ćwiczeń, które pomogą dziecku rozwijać się, uczyć i rosnąć.
W sklepie Liger oferujemy szeroki asortyment książek o integracji sensorycznej. Wiedza, którą pozwala przybliżyć fachowa literatura dostępna w naszym sklepie, umożliwia terapeutom zdobycie kompleksowych możliwości działań z zakresu terapii sensorycznej. Książki dostępne w naszym sklepie wspomagają wdrażanie elementów terapii w skuteczny i zintegrowany proces rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami. Publikacje są zbiorem przydatnych i praktycznych informacji potrzebnych do zrozumienia zaburzeń przetwarzania sensorycznego. Oprócz zagadnień teoretycznych na temat integracji sensorycznej można znaleźć wskazówki służące samodzielnemu zweryfikowaniu wstępnych badań i wykrywania problemów z przetwarzaniem sensorycznym u dzieci w różnym wieku, także w formie multimedialnej.
Polecamy zapoznać się z oferowanymi przez nas pozycjami dostarczającymi wiedzy na temat związku między zaburzeniami integracji sensorycznej, a zaburzeniami językowymi u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Scharakteryzowane są dysfunkcje w tym obszarze poparte badaniami naukowymi i obserwacjami własnymi specjalistów i terapeutów.
Zdobyta wiedza pomoże zrozumieć funkcjonowanie dziecka z zaburzeniami oraz pozwoli dostosować najbardziej optymalny dobór programów stymulujących rozwój. W przystępny sposób możliwe jest opanowanie wiedzy z zakresu przyczyn uszkodzeń ośrodków układu nerwowego oraz skutecznych metod ich rehabilitacji.
W dostępnych publikacjach opisane są praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania metody integracji sensorycznej w pracy z dzieckiem poprzez opisy konkretnych dysfunkcji i bogaty zbiór korygujących ćwiczeń oraz kształcenie zdolności manualnych.
Sugerowane przez nas książki mają na celu przybliżyć prawidłowe wykonanie ćwiczeń, gier i zabaw stymulujących rozwój u dzieci z zaburzeniami sensorycznymi. Poruszony jest wątek bazujący i wyjaśniający system zmysłów oraz ćwiczeń i strategii terapeutycznych do ich usprawniania. Zawarte są wskazówki i porady praktycznych rozwiązań przez specjalistów pracujących z dziećmi ze sprzężonymi zaburzeniami.
Nasze książki sprawdzą się doskonale zarówno dla terapeutów SI, ale także rodziców. W sklepie Liger dostarczamy różnego rodzaju pomoce do integracji sensorycznej, w tym profesjonalną i specjalistyczną literaturę. Poszczególne publikacje mają za zadanie umożliwić rodzicom zrozumienie istotnych kwestii dotyczących integracji sensorycznej, a także wpływu SI na prawidłowy rozwój dziecka. Ma to szczególne znaczenie w przypadku rodziców dzieci z różnego rodzaju zaburzeniami w rozwoju, które potrzebują profesjonalnego wsparcia zarówno ze strony terapeuty, jak i najbliższego otoczenia.
Literatura ściśle dotycząca integracji sensorycznej u dzieci, to zbiór wszystkich najważniejszych kwestii, które powinni poznać rodzice, opiekunowie oraz najbliższe otoczenie maluszka. Książki dotyczące tematów z zakresu integracji sensorycznej, dostępne w sklepie Liger, to kompleksowa wiedza, umożliwiająca zrozumienie tematu od podszewki, a tym samym – poznania wszystkich najważniejszych etapów związanych z prawidłowym rozwojem dziecka.
Publikacje to zbiór niezbędnych informacji teoretycznych, jak i praktycznych ćwiczeń, które pozwalają na dokładne zrozumienie zaburzeń w zakresie sensoryki u najmłodszych. Literatura opracowana przez najlepszych terapeutów oraz osoby bezpośrednio związane z tym tematem, to najlepszy sposób na poznanie problemu oraz wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce. Książki oparte na wieloletnich badaniach i doświadczeniach, pomogą wesprzeć rodziców oraz ich dzieci.
W sklepie Liger można znaleźć bogaty wybór profesjonalnej literatury dotyczącej tematu zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci. Część publikacji dotyczy teoretycznych rozważań integracji sensorycznej, jak i również służy dokładnemu wyjaśnieniu wszystkich zagadnień związanych z tą kwestią.
Ciekawą propozycją w naszej ofercie są również zeszyty ćwiczeń, dzięki którym możliwe jest zweryfikowanie zdobytej wiedzy oraz wprowadzenie konkretnych działań na co dzień. Literatura o integracji sensorycznej porusza temat zaburzeń w tym zakresie zarówno u niemowlaków, jak i dzieci starszych, które dopiero zaczynają odkrywać świat.
Szukając specjalistycznej literatury o integracji SI, zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Zobacz także: pomoce SI oraz literaturę o autyzmie.
Pięćdziesiąt prostych ćwiczeń, które pomogą dziecku rozwijać się, uczyć i rosnąć.
Trudności w percepcji sensorycznej w autyzmie i zespole Aspergera to książka która wskazuje na różnice związane z percepcją sensoryczną w autyzmie i opisuje wpływ doświadczeń percepcyjnych na powstanie odmienności w sferze poznawczej.
Publikacja przedstawia zabawy terapeutyczne do integracji sensorycznej z propozycjami ćwiczeń i narzędzi diagnostycznych możliwych do wykorzystania w przedszkolu i szkole.
Powyższa pozycja to pierwsza książka o integracji sensorycznej skierowana do rodziców malutkich dzieci.
„Nie-zgrane dziecko dorasta jest kontynuacją poprzednich prac Carol Kranowitz na temat zaburzeń SI.
Niniejsza publikacja w jasny sposób opisuje naturę zaburzeń integracji sensorycznej oraz pokazuje, jak te niedostrzegalne problemy niszczą życie chorym dzieciom i ich rodzicom, a także wskazuje, jak można pomóc takim osobom.
Naucz się rozumieć swoje dziecko i pomóż mu w odzyskaniu równowagi.
Wszyscy różnimy się od siebie nawzajem, każda osoba jest niepowtarzalna.
Książka napisana została w formie przewodnika dla osób niezwiązanych z terapią integracji sensorycznej, czyli rodziców, nauczycieli i innych specjalistów, aby przybliżyć im w sposób czytelny te zagadnienia.
Niniejsza książka jest przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli przedszkoli i rodzin dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (SPD).
Uczę się poprzez ruch to bogaty w ćwiczenia i zabawy terapeutyczne program mający na celu poprawę funkcjonowania dziecka w obszarze funkcji ruchowych oraz percepcji.
Niniejsza publikacja dotyczy zagadnienia integracji sensorycznej (SI) i jest przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli i rodziców dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i z innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Zeszyt 2 jest kontynuacją książki zatytułowanej Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego.
Zeszyt 1 stanowi uzupełnienie książki zatytułowanej Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego.
Zaburzenie integracji sensorycznej, problem, z którym boryka się piętnaście procent dzieci, to zjawisko, o którym w Polsce mówi się coraz więcej.
Rodzic wychowujący malucha z zaburzeniem integracji sensorycznej (SPD) nie zawsze jest w nastroju do zabawy, choć ta jest znakomitym narzędziem terapeutycznym, i nie zawsze wie, jak zająć się nie-zgranym dzieckiem.
Książka ta przeznaczona jest dla terapeutów integracji sensorycznej. W przystępny, a jednocześnie fachowy sposób autorka wyjaśnia, na czym polegają uszkodzenia ośrodkowego układu nerwowego, z jakimi dysfunkcjami się one wiążą i jak się przejawiają.
W książce przedstawiono związek między zaburzeniami integracji sensorycznej i zaburzeniami językowymi u dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
Publikacja jest zbiorem bardzo przydatnych i praktycznych informacji potrzebnych do zrozumienia zaburzeń przetwarzania sensorycznego.
Publikacja stanowi połączenie celów i ćwiczeń, które stosuje się podczas gimnastyki korekcyjnej i na zajęciach z integracji sensorycznej. Zadania przedstawione w poradniku mają za zadanie wspierać rozwój psychoruchowy zarówno dziecka niepełnosprawnego, jak i sprawnego lecz o zaburzonym rozwoju procesów zmysłowych czy z wadami postawy.