Brak produktów
Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 400zł * Przelew 14 dni dla placówek publicznych
Dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej niewłaściwie przetwarzają informacje i unikają przez to kontaktu z niektórymi kształtami, fakturami i przedmiotami, co powoduje ich wolniejszy rozwój. Zaburzenia te nie wynikają z wad narządu słuchu czy wzroku, ale z niewłaściwej organizacji bodźców przez układ nerwowy. Te dysfunkcje występują u dzieci zdrowych ale także u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną lub ruchową, autyzmem i mózgowym porażeniem dziecięcym. Przyczynami i sygnałami świadczącymi o zaburzeniach rozwoju intelektualnego są: nieopanowanie podstawowych umiejętności samodzielnie, problem z utrzymaniem równowagi, trudność z utrzymaniem postawy pionowej, nadwrażliwość emocjonalna, nierównomierny rozwój obydwóch półkul mózgowych.
Pomocą edukacyjną i terapeutyczną są drewniane zabawki, które pozwalają ćwiczyć umiejętności odtwórcze wzoru widzianego bądź rozwijanie kreatywności u dziecka. Rozwijana jest przy tym pamięć wzrokowa i orientacja przestrzenna, zdolności manualne, usprawniona jest koordynacja wzrokowo-ruchowa a także kompetencje matematyczne. Zabawki kreatywne poleca są dla dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, zagrożonych dysleksją oraz dzieci dwujęzycznych.
Zabawy ze słowem pisanym rozwijają umiejętność twórczego myślenia i wspomaga naukę i zapamiętywanie liter. Dodatkowo kolorystyka pomaga w rozwijaniu zmysłu wzroku. Równie ważne jest równoległe wspieranie rozwoju mowy dzieci z trudnościami w komunikacji językowej. Pomaga to naśladować naturalną kolejność nabywania języka przez dziecko. Metody polegające na korzystaniu z obrazków czy kolorowanek sytuacyjnych pomagają ćwiczyć narrację, nazywanie emocji i podawanie ich przyczyn, różnicowanie emocji a także rozumienie zależności emocji w kontekstach sytuacyjnych.
Mozaika geometryczna to pomoc edukacyjna i terapeutyczna wykonana z drewna.
Mozaika geometryczna to pomoc edukacyjna i terapeutyczna wykonana z drewna.
Prezentowana pomoc wykonana jest z drewna bukowego.
Prezentowana pomoc wykonana jest z drewna bukowego.
Mega gra LITERKI PISANE o wymiarach 145 x 145 cm, podzielona jest na pola z nadrukowanymi literkami zilustrowanymi odpowiednim obrazkiem, do których należy podać słówko rozpoczynające się na daną literę alfabetu.
Mega gra LITERKI PISANE o wymiarach 145 x 145 cm, podzielona jest na pola z nadrukowanymi literkami zilustrowanymi odpowiednim obrazkiem, do których należy...
GRA EDUKACYJNA: MAPA POLSKI to zestaw 16-stu elementów o kształtach województw Polski w formie puzzli.
GRA EDUKACYJNA: MAPA POLSKI to zestaw 16-stu elementów o kształtach województw Polski w formie puzzli.
Alfabet Polski Pisany został stworzony z myślą aby znacząco ułatwić dzieciom naukę pisania.
Alfabet Polski Pisany został stworzony z myślą aby znacząco ułatwić dzieciom naukę pisania.
Drewniane klocki matematyczne to skuteczny i trwały środek dydaktyczny przeznaczony dla dzieci z najstarszych oddziałów przedszkolnych oraz uczniów kl. I i II .
Drewniane klocki matematyczne to skuteczny i trwały środek dydaktyczny przeznaczony dla dzieci z najstarszych oddziałów przedszkolnych oraz uczniów kl. I i II .
Zestaw Jeżyk zawiera 41 elementów oraz podstawkę z szesnastoma otworami na których układa się elementy tworząc różne kombinacje brył przestrzennych.
Zestaw Jeżyk zawiera 41 elementów oraz podstawkę z szesnastoma otworami na których układa się elementy tworząc różne kombinacje brył przestrzennych.
Geogram to świetna pomoc edukacyjna i terapeutyczna.
Geogram to świetna pomoc edukacyjna i terapeutyczna.
Program Autilius Wspólna Uwaga to oprogramowanie komputerowe zawierające 6 gier terapeutycznych, przeznaczonych dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku 3-7 lat (może być też wykorzystywany do pracy ze starszymi dziećmi).
Program Autilius Wspólna Uwaga to oprogramowanie komputerowe zawierające 6 gier terapeutycznych, przeznaczonych dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu...
Program przeznaczony jest do wspierania rozwoju mowy dzieci z trudnościami w komunikacji językowej.
Program przeznaczony jest do wspierania rozwoju mowy dzieci z trudnościami w komunikacji językowej.
Program przeznaczony jest do wspierania rozwoju mowy dzieci z trudnościami w komunikacji językowej.
Program przeznaczony jest do wspierania rozwoju mowy dzieci z trudnościami w komunikacji językowej.
Program przeznaczony jest do wspierania rozwoju mowy dzieci z trudnościami w komunikacji językowej.
Program przeznaczony jest do wspierania rozwoju mowy dzieci z trudnościami w komunikacji językowej.