


Prezentowana gra stanowi idealną pomoc w terapii logopedycznej. Poprzez zabawę, logopeda ma możliwość automatyzacji głosek szeregu syczącego s-z-c-dz.
Prezentowana gra stanowi idealną pomoc w terapii logopedycznej. Poprzez zabawę, logopeda ma możliwość automatyzacji głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. W czasie gry dzieci uczą się prawidłowej wymowy ćwicząc dodatkowo pamięć wzrokową i słuchową, spostrzeganie, koncentrację uwagi i myślenie. Prezentowaną grę można zmodyfikować odpowiednio do wieku dziecka, jego umiejętności czy liczby graczy.
Zawartość pudełka: plansza, 30 elementów z głoska s, 30 z głoską c, 24 z głoską z, 12 z głoską dz, kolorowa kostka, lista wykorzystanych wyrazów, instrukcja.
produkt przeznaczony dla dzieci powyżej 4 roku życia.
Polecamy logopedom.
Prezentowana pozycja jest zbiorem 21 scenariuszy z kompletem załączników, do których należą zestawy wyrazów i tekstów, materiał obrazkowy oraz zadania i łamigłówki uatrakcyjniające terapię.
Karty "Logopedyczny Piotruś" i "Memory" to gry, które zna chyba każde dziecko. Zasady postępowania w przypadku Piotrusia Logopedycznego są takie same, jak w przypadku tradycyjnego Piotrusia.
Zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony do pracy terapeutycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które nieprawidłowo wymawiają głoskę CZ.
Materiał przeznaczony jest do utrwalania w układach opozycyjnych głosek po wcześniejszym wyćwiczeniu ich artykulacji w izolacji, sylabach, wyrazach i zdaniach.
Publikacja ma pomóc dzieciom poznać i zapamiętać odgłosy zwierząt domowych: konia, krowy, owcy, kozy, osła, świni, psa, kota, kury, koguta, gęsi, kaczki, indyka i gołębia. W jej skład wchodzi książeczka z ilustracjami zwierząt oraz płyta CD z ich odgłosami.
Wiosna na ulicy Czereśniowej to jedna z czterech części zabawnych przygód bohaterów z cudownej ulicy Czereśniowej. Książeczka składa się z kilkunastu stron wykonanych z twardego kartonu, na których śledzimy przygody różnych postaci.
Gra Memo szumki polega na poszukiwaniu par obrazków, których atrybuty w swej nazwie zawierają słowo z głoskami: sz, ż, cz, dż.
Z drewnianych elementów - puzzli wtykowych, dzieci układają kolorowy obrazek przedstawiający daną porę roku
Puzzle magnetyczne - samochody - to zabawka, która składa się z kolorowej planszy, 10 kart wzorów i 41 elementów z warstwą magnetyczną na odwrocie.
Ćwiczenia pamięci sekwencyjnej i symultanicznej to pomoc stymulująca zarówno półkulę prawą, jak i lewą.
Łamigłówki logopedyczne to zbiór ponad 90 zróżnicowanych i ciekawych zadań - krzyżówek, labiryntów, wykreślanek, szyfrówek. Różnią się one od siebie pod względem treści i formy dlatego też z pewnością znajdą różnych odbiorców.
Gra ta może być wykorzystywana na etapie utrwalania poprawnej artykulacji głosek: ś, ź, ć, dź w wyrazach i zdaniach zarówno przez logopedów, pedagogów, jak też rodziców dzieci z zaburzeniami artykulacyjnymi.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
Gra memory Zabawki rozwija szereg kompetencji u dzieci. Pozwala na przyswajanie nazw zabawek, kolorów, uczy szeregowania i kategoryzowania. Przyczynia się do rozwijania słownictwa oraz nabywania umiejętności zadawania pytań: dlaczego? po co?
Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek s, z, c, dz w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie; wyrażeniach i całych zdaniach.
Pierwszymi słowami, najczęściej używanymi przez malucha, są odgłosy, czyli wyrazy dźwiękonaśladowcze. Zastępują one trudne do wypowiedzenia słowa i zdania. Początkowo właśnie odgłosy pozwalają dziecku na porozumiewanie się z innymi osobami, np. zamiast "pszczoła" łatwiej powiedzieć mu "bzzz", "chodźmy na spacer" zastąpi "pa pa".
Prezentowana gra stanowi idealną pomoc w terapii logopedycznej. Poprzez zabawę, logopeda ma możliwość automatyzacji głosek szeregu syczącego s-z-c-dz.