Kwestionariusz badania mowy
Kwestionariusz ten może być wykorzystywany do diagnozy logopedycznej dzieci przedszkolnych i szkolnych.
Prezentowana pozycja zawiera ćwiczenia logopedyczne szczególnie przydatne dla tych dzieci, które mają problem z kategorią dźwięczności.
Prezentowana pozycja zawiera ćwiczenia logopedyczne szczególnie przydatne dla tych dzieci, które mają problem z kategorią dźwięczności.
Kolejne rozdziały książeczki to:
- bajki poświęcone ćwiczeniom wybranej pary głosek opozycyjnych przeznaczone dla dzieci 5- i 6-letnich
- propozycje ćwiczeń indywidualnych lub grupowych pod kierunkiem logopedy
- atrakcyjna dla dzieci treść i szata graficzna pomagające wzbudzić zainteresowanie małego pacjenta
- liczne ćwiczenia manualne wspomagające motorykę małą, pamięć i koordynację wzrokowo-ruchową.
Format: 275x200 mm
Liczba stron: 72
Rok wydania: 2014
Pozycja niezawodna w terapii mowy bezdźwięcznej.
Kwestionariusz ten może być wykorzystywany do diagnozy logopedycznej dzieci przedszkolnych i szkolnych.
Publikacja Poznajemy uczucia ma na celu naukę opanowywania emocji uosób ze spektrum autyzmu. W swych założeniach opiera się na terapii poznawczo-behawioralnej, która w sposób skuteczny i - co ważne dla osób z autyzmem - uporządkowany, pomaga zrozumieć emocje i uczucia.
Kwestionariusz diagnostyczny składa się z dwóch części:
- materiały do badania,
- arkusz diagnostyczny.
Sekwencja to ciąg znaków (symboli), który stanowi uporządkowaną strukturę zgodną z określoną regułą.
Zestaw dydaktyczny, logopedyczny.
Zestaw dydaktyczny, logopedyczny.
Wibrator logopedyczny Z-vibe to narzędzie do masażu sensorycznego wewnątrz i na zewnątrz jamy ustnej przy użyciu specjalnych szpatułek.
"Zamek Strachów" i "Pszczółki Śpioszki" to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania.
Pierwszy zestaw ćwiczeń z serii Stymulacja i terapia. Przygotowanie do nauki czytania to doskonała pomoc dla rodziców oraz nauczycieli przedszkolnych, która znacznie obniży ryzyko dysleksji oraz usprawni funkcjonowanie dziecka w szkole.
Zestaw PRZYIMKI został opracowany dla osób, które z różnych przyczyn mają problemy w komunikacji językowej. Karty ćwiczeń mogą być z powodzeniem wykorzystywane w terapii dzieci i młodzieży, a także w pracy terapeutycznej z osobami dorosłymi zmagającymi się z afazją.
„Ja i mój świat 2” wprowadza uczniów w świat czytania, zarówno metodą globalną, jak i syntetyczno-analityczną. T
„Patrzenie i wskazywanie” jest pierwszą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych". Stanowi pomoc do uczenia jednych z podstawowych funkcji społecznych, jakimi są patrzenie na obiekty wskazywane przez inne osoby oraz podążanie za wzrokiem drugiej osoby. Umiejętności te są jedną z podwalin prawidłowego rozwoju społecznego.
Pozycja Krzyżówki logopedyczne. Szereg syczący i szumiący zawiera ponad 60 różnych krzyżówek obrazkowych i wyrazowych, które mają za zadanie uatrakcyjnić terapię logopedyczną, dają także logopedom ciekawą możliwość zadawania dzieciom prac domowych.
To kompleksowa publikacja do terapii opóźnionego rozwoju mowy zawierająca materiał werbalny, ilustracyjny i słuchowy.
Gdzie to położyć? to rewelacyjna, sprzyjająca rozwojowi myślenia i mowy gra, a jednocześnie wspaniała przygoda ze znanym i uwielbianym przez dzieci Puciem.
Afazja. Ćwiczenia językowe dla dzieci. To seria ćwiczeń i pomocy dla dzieci z afazją.