Seria logopedyczna. Kocham Czytać. Pakiet 18 zeszytów logopedycznych
Seria logopedyczna przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych, szczególnie zagrożonych dysleksją.
Prezentowana pozycja zawiera ćwiczenia logopedyczne szczególnie przydatne dla tych dzieci, które mają problem z kategorią dźwięczności.
Prezentowana pozycja zawiera ćwiczenia logopedyczne szczególnie przydatne dla tych dzieci, które mają problem z kategorią dźwięczności.
Kolejne rozdziały książeczki to:
- bajki poświęcone ćwiczeniom wybranej pary głosek opozycyjnych przeznaczone dla dzieci 5- i 6-letnich
- propozycje ćwiczeń indywidualnych lub grupowych pod kierunkiem logopedy
- atrakcyjna dla dzieci treść i szata graficzna pomagające wzbudzić zainteresowanie małego pacjenta
- liczne ćwiczenia manualne wspomagające motorykę małą, pamięć i koordynację wzrokowo-ruchową.
Format: 275x200 mm
Liczba stron: 72
Rok wydania: 2014
Pozycja niezawodna w terapii mowy bezdźwięcznej.
Seria logopedyczna przeznaczona jest do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych, szczególnie zagrożonych dysleksją.
Zdanie i grupy wyrazowe. Terapia językowa dla dzieci i dorosłych.
Wierszyki drogowskazy stanowią drugą część cyklu wierszyków do utrwalania wymowy i zapisu głosek.
Podświetlana tablica do nauki pisania i ćwiczenia grafomotoryki skutecznie zachęci dziecko do podjęcia prób pisania wyrazów czy szlaczków. Jej atrakcyjność - podświetlany blat, zapewni, że dzieci dużo chętniej przystąpią do ćwiczeń i nie będą się nudziły.
Publikacja Ćwiczę, myślę, rozwijam się. Trening mowy i myślenia u dzieci z zaburzeniami komunikacji przeznaczona jest dla dziec, u których występują deficyty w rozwoju mowy. Kart pracy skupione w teczce, doskonalą mowę, pozwalają na przyswajanie i utrwalanie nowych słów ale także co chyba najważniejsze - ćwiczą rozumienie.
Autyzm. Ćwiczenia stolikowe to zestaw ćwiczeń dla dzieci ze spektrum autyzmu lub zagrożonych autyzmem. Wielkim plusem tej pozycji jest możliwość kontynuowania i utrwalania rozwijanych umiejętności w środowisku domowym, z rodzicami.
Książeczka Dźwięki wokół nas to część II serii wydawniczej Potrafię mówić, kreślić i wycinać.
Publikacja zawiera 15 scenariuszy zajęć oraz niezbędne do nich materiały graficzne. Proponowane zabawy umożliwiają profilaktykę w zakresie poprawnego rozwoju mowy, stymulują zachowania komunikacyjne werbalne, wyrównują opóźnienia w rozwoju mowy
Terapia sprawności motorycznej. Grafopercepcja to zestaw dwustronnych 24 kart. Zestaw ten jest wartościową pomocą w rozwijaniu umiejętności motorycznych i poznawczych dzieci we wczesnym etapie rozwoju oraz dzieci w wieku przedszkolnym.
Wykrzyknienia i wyrażenie dźwiękonaśladowcze pojawiają się pod koniec pierwszego roku życia dziecka.
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją,alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Wykorzystując wiedzę wynikłą z stosowania serii Słucham i uczę się mówić przygotowaliśmy nowe książeczki z serii Fleksja.
Książeczka Zaczarowany języczek w krainie cyferek powinna znaleźć się na półce każdego pięciolatka.
"Dysleksja" to zestaw ćwiczeń funkcji poznawczych dla dzieci zagrożonych dysleksją w wieku 3-4 lat. Zestaw zawiera ćwiczenia: spostrzegania wzrokowego, mechanizmów lewopółkulowych, słuchowe i językowe, grafopercepcji.
Dzieci uwielbiają zagadki. Ich rozwiązywanie jest doskonałą zabawą, która jednocześnie uczy i wychowuje. Informacja w postaci zagadki nawiązuje do naturalnej potrzeby odkrywania świata przez małe dziecko.
Na półce w sklepie leżą słodkie jabłka i soczyste gruszki, a obok nich pełne witamin marchewki i pomidory. Szykuje się wspaniała uczta w domu! Które warzywa są w tym samym kolorze? Które owoce mają pestkę? Wybierz te, które coś łączy, nazwij je, a następnie wrzuć je do koszyka.
„Mówienie i myślenie” jest trzecią częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych”. Publikacja służy nauce zrozumienia zasad rządzących komunikacją międzyludzką oraz doskonaleniu umiejętności prawidłowego interpretowania dialogów prowadzonych w różnych kontekstach sytuacyjnych.