


Zestaw ten służy do wprowadzenia nazw liczebników porządkowych w połączeniu ze znajomością kolorów oraz nauki odpowiedzi na pytanie: Który z kolei ?, formy językowe z końcówkami –a, –e, –y (pierwsza, pierwsze, pierwszy) ocenianie liczebności zbioru na podstawie liczebnika porządkowego, ustawienie w szereg.
Zestaw ten służy do wprowadzenia nazw liczebników porządkowych w połączeniu ze znajomością kolorów oraz nauki odpowiedzi na pytanie: Który z kolei ?, formy językowe z końcówkami –a, –e, –y (pierwsza, pierwsze, pierwszy) ocenianie liczebności zbioru na podstawie liczebnika porządkowego, ustawienie w szereg.
Zestaw zawiera:
- 11 elementów obrazkowych
- 20 etykietek opisowych
- opis przykładowych ćwiczeń
Materiał: tektura
Opakowanie: woreczek + pudełko tekturowe
Zestaw polecamy do nauki języka polskiego oraz w terapii osób dorosłych.
Pozycja Marty Korendo Terapia dzieci zagrożonych dysleksją znakomicie wpisuje się w strategię ćwiczeń lewopółkulowych. Zaburzenia w obrębie lewej półkuli mogą powodować trudności w uczeniu się mowy, które z kolei często przekształcają się w wieku szkolnym w zaburzenia o charakterze dysleksji.
Moi bohaterowie to zestaw ciekawych i kreatywnych propozycji edukacyjnych, które z pewnością przypadną do gustu małym uczniom. Zestaw układanek i ćwiczeń ze względu na tematykę, przeznaczony jest dla chłopców, adresatami są chłopcy w wieku od 2 do 5 lat.
Łączenie cech to zestaw układanek logicznych wspomagających: analizę i syntezę wzrokową, koncentrację i zapamiętywanie, umiejętność odkrywania zasady, według której połączone są poszczególne obrazki, myślenie przez analogię, umiejętność łączenia (syntezy) dostrzeżonych cech.
20-mitutówki logopedyczne to ćwiczenia dla logopedów i rodziców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Zestaw zawiera 10 gotowych zajęć.
Gra zręcznościowo - logiczna ALE JAJO! jest doskonałą pomocą do treningów koordynacji wzrokowo - ruchowej i logicznego myślenia.
Mówię poprawnie to gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w zakresie poprawnego wymawiania głosek z szeregu syczącego (s, z, c, dz), ciszącego (ś, ź, ć, dź) oraz szumiącego (sz, ż, cz, dż), a także poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej.
Językowa gra edukacyjna Powiedz to, stanowi wspaniałe uzupełnienie wiedzy z zakresu języka polskiego. Pozwala na utrwalanie i zdobywanie wiedzy związanej ze słowami zaczynającymi się na konkretne litery.
Relacja ujmuje zależność między dwoma bądź większą liczbą elementów (podmiotów, przedmiotów, fragmentów obiektów, cech).
Pozycja Wzrok to kolejna część z serii Neurobiologiczne podstawy rozwoju poznawczego autorstwa Prof. Jagody Cieszyńskiej-Rożek.
Kolorowa propozycja ćwiczeń adresowana do logopedów, terapeutów, nauczycieli, a także rodziców, pozwalająca na atrakcyjne poprowadzenie dziecka, pacjenta przez kolejne etapy wywoływania prawidłowej artykulacji głoski r.
Domino logopedyczne przeznaczone jest do zabaw dydaktycznych oraz ćwiczeń logopedycznych z dziećmi rozpoczynającymi lub mającymi problem z nauką czytania.
„Patrzenie i wskazywanie” jest pierwszą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych". Stanowi pomoc do uczenia jednych z podstawowych funkcji społecznych, jakimi są patrzenie na obiekty wskazywane przez inne osoby oraz podążanie za wzrokiem drugiej osoby. Umiejętności te są jedną z podwalin prawidłowego rozwoju społecznego.
Memory Ptaki jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich lubiących gry edukacyjne, rozwojowe, pamięciowe, przyrodnicze.
Książka jest rezultatem wieloletnich doświadczeń Autorek, na co dzień zajmujących się terapią dzieci afatycznych.
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją,alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Wykorzystując wiedzę wynikłą z stosowania serii Słucham i uczę się mówić przygotowaliśmy nowe książeczki z serii Fleksja.
Książeczki są adresowane do małych dzieci, które zaczynają uczyć się mówić. W publikacji zamieszczono elementy ruchome, które mają na celu wzmocnić motywację do podjęcia przez dziecko aktywności intelektualnej oraz pomóc mu w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych.
Zestaw ten służy do wprowadzenia nazw liczebników porządkowych w połączeniu ze znajomością kolorów oraz nauki odpowiedzi na pytanie: Który z kolei ?, formy językowe z końcówkami –a, –e, –y (pierwsza, pierwsze, pierwszy) ocenianie liczebności zbioru na podstawie liczebnika porządkowego, ustawienie w szereg.