Co myje? Podstawowe reguły nabywania języka. Pomoc dydaktyczna i logopedyczna
Zestaw dydaktyczny.
Książka Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci przeznaczona jest dla logopedów, terapeutów, psychologów, pedagogów oraz dla rodziców wszystkich dzieci z problemami rozwoju funkcji poznawczych.
Książka Metoda Krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci przeznaczona jest dla logopedów, terapeutów, psychologów, pedagogów oraz dla rodziców wszystkich dzieci z problemami rozwoju funkcji poznawczych.
Prof. Cieszyńska przedstawia w tej publikacji całkiem nowe podejście w diagnozowaniu oraz terapii zaburzeń rozwojowych. Pierwsza część książki skupia się na charakterystyce rozwoju dzieci od momentu narodzin do szóstego roku życia. Autorka przekazuje tutaj także trzy różne koncepcje terapeutyczne, które bezpośrednio wynikają z filozofii człowieka. Druga część dotyczy metody diagnozowania funkcji poznawczych oraz różnych zaburzeń rozwoju u dzieci. Ostatnia część publikacji zawiera podsumowanie i omówienie 17 elementów metody krakowskiej, uwzględniając podstawy naukowe i rozwiązania praktyczne.
W książce czytelnik odnajdzie dużo praktycznych ćwiczeń pomagających zrozumieć zasady diagnozowania i prowadzenia stymulacji rozwojowej w oparciu o postępowanie wg metody krakowskiej.
Autor: Jagoda Cieszyńska
Polecamy logopedom, pedagogom i psychologom.