Zaczarowany języczek w krainie zabawek
Książeczka Zaczarowany języczek w krainie zabawek powinna znaleźć się na półce każdego trzylatka.
Gra Memo szumki polega na poszukiwaniu par obrazków, których atrybuty w swej nazwie zawierają słowo z głoskami: sz, ż, cz, dż.
Gra Memo szumki polega na poszukiwaniu par obrazków, których atrybuty w swej nazwie zawierają słowo z głoskami: sz, ż, cz, dż. Głoski te znajdują się w każdej z pozycji w wyrazie (nagłos, środgłos, wygłos), co pozwala logopedzie prowadzić terapię, utrwalając wszystkie pozycje głoski. Obrazki są pięknie zilustrowane, a sama zabawa sprawia przyjemność i satysfakcję zarówno pacjentowi, jak i terapeucie, czy rodzicowi.
Gra Memo kapki to prawdziwa nauka przez zabawę! Uczy zdrowej rywalizacji, usprawnia percepcję wzrokową i przede wszystkim jest doskonałym narzędziem w procesie automatyzacji ćwiczonych głosek.
Zawartość pudełka: 72 kartoniki (36 par) z obrazkami
Polecamy logopedom, pedagogom i rodzicom.
Książeczka Zaczarowany języczek w krainie zabawek powinna znaleźć się na półce każdego trzylatka.
Logopedyczne przygody z foką Florentyną to pomoc dla logopedów, nauczycieli, a także rodziców dzieci, u których obserwuje się nieprawidłową realizację głosek wargowo-zębowych [f, w] oraz tylnojęzykowych [k,g].
Memory Ptaki jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich lubiących gry edukacyjne, rozwojowe, pamięciowe, przyrodnicze.
Materiały składają się z teczki, w której znajduje się książka, kolorowe załączniki oraz płyta CD. Ta część zawiera następujące rozdziały:
Krok I. Zabawy oddechowe
Krok II. Zabawy usprawniające narządy mowy
Krok III. Zabawy słuchowe
Krok IV. Zabawy logorytmiczne
Krok V. Zabawy dźwiękonaśladowcze
Krok VI. Zabawy ze słowem
Łączenie cech to zestaw układanek logicznych wspomagających: analizę i syntezę wzrokową, koncentrację i zapamiętywanie, umiejętność odkrywania zasady, według której połączone są poszczególne obrazki, myślenie przez analogię, umiejętność łączenia (syntezy) dostrzeżonych cech.
Gra logopedyczna "Drabina 2" ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej.
Pacynka Krokodyl to niezawodny przyjaciel każdego logopedy, terapeuty i... pacjenta.
Zeszytowy trening mowy to książeczka skierowana do logopedów, pedagogów i rodziców, którzy chcą w ciekawy i pozytywny sposób spędzić czas z dzieckiem, a przy okazji (a może przede wszystkim!) poćwiczyć poprawną wymowę trudnych głosek, a także sprawdzić czy mowa dziecka rozwija się prawidłowo.
Gra edukacyjna Wyrazy przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym, ale posiada również 2 warianty gry dla dzieci starszych, a nawet dla dorosłych graczy.
Materiał zawarty w teczce jest przeznaczony do stymulacji i terapii funkcji wzrokowych:
- dzieci rocznych jako bodziec służący do obserwacji wzorów, naśladowania wzorów,
- starszych dzieci jako materiał służący do analizowania, działania i łączenia wzorów.
Wesoły i pomysłowy chłopczyk - Pucio, zaprasza maluchy do wspólnej zabawy i nauki.
Pomoc logopedyczna o psie Bobiku jest skierowana jest do dzieciaczków od około 2. roku życia i starszych, które z różnych powodów zaczynają mówić później niż
ich rówieśnicy.
Książeczka Wiersze logopedyczne powstała by w przyjemny dla dziecka sposób ćwiczyć zaburzone głoski.
Logopedyczne układanki to publikacja przeznaczona głównie dla uczniów początkowych klas szkoły podstawowej, którzy mają problemy z poprawną realizacją głosek szumiących: [sz, ż, cz, dż].
Program Autilius Wspólna Uwaga to oprogramowanie komputerowe zawierające 6 gier terapeutycznych, przeznaczonych dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku 3-7 lat (może być też wykorzystywany do pracy ze starszymi dziećmi).
„Rerki” przeznaczone są dla dzieci, które pod kontrolą logopedy utrwalają prawidłową wymowę głoski „r”. Książeczka zawiera 19 zestawów złożonych z dwóch plansz.