Puzzle magnetyczne - Samochody. Kreatywne puzzle
Puzzle magnetyczne - samochody - to zabawka, która składa się z kolorowej planszy, 10 kart wzorów i 41 elementów z warstwą magnetyczną na odwrocie.
Niezwykle rozwojowa i wciągająca gra Liczę i dodaję składa się 48 puzzli, z których można ułożyć 16 kompletów.
Niezwykle rozwojowa i wciągająca gra Liczę i dodaję składa się 48 puzzli, z których można ułożyć 16 kompletów. Na każdy z nich składa się duży puzzel z obrazkiem dwóch rodzajów owoców oraz dwa mniejsze z cyframi i owocami, które odpowiadają liczbie owoców z dużego puzzla.
Gra wprowadza dzieci w fascynujący świat matematyki, pozwala na przyswajanie i utrwalanie cyfr oraz umożliwia wykonywanie prostych działań matematycznych. Rozwija spostrzegawczość, koncentrację, pamięć oraz koordynację oko-ręka. Pomoc idealnie sprawdza się w pracy w grupach przedszkolnych.
Produkt rekomendowany dla dzieci od 5 roku życia.
Liczba graczy: 1-4.
W środku pudełka znajduje się instrukcja z opisem dwóch gier.
Puzzle magnetyczne - samochody - to zabawka, która składa się z kolorowej planszy, 10 kart wzorów i 41 elementów z warstwą magnetyczną na odwrocie.
Zestaw 500 klocków pozwala dzieciom na maksymalne popuszczenie wodzy fantazji. Tak duża liczba elementów pozwala na zabawę nawet grupie dzieci, dzięki czemu Mini Waffle mogą być z powodzeniem wykorzystywane, jako wyposażenie kącików i sal przedszkolnych.
Układanka "Pociąg do Sykowa" przeznaczona jest do korekty wady wymowy w postaci sygmatyzmu (seplenienia) u dzieci w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym w zakresie głosek szeregu syczącego na pierwszym etapie terapii.
Zestaw ten służy do nabywania umiejętności wyszukiwania takich samych elementów, wyszukiwania ich z pamięci oraz zapamiętywania ciągu obrazków lub kształtów geometrycznych.
Rymowanki to gra, w której trzeba szukać rymów wśród obrazków. Kto znajdzie najwięcej obrazków, które się rymują, ten wygrywa. Gra kształtuje percepcję słuchową, umiejętność analizy i syntezy sylabowej wyrazów oraz koordynację wzrokowo - słuchowo - ruchową.
"Sadzawka" i "Pszczółki Gadułki" to gry logopedyczne mające na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej, tak ważnej w nauce mówienia, czytania i pisania.
Gra edukacyjna - Zawody i ich atrybuty, pozwala dziecku na zapoznanie się z różnymi profesjami oraz uczy przyporządkowywania do nich odpowiednich narzędzi, np. odnajduje mechanika i narzędzia, jakimi posługuje się on w pracy.
Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.
W koszu do prania piętrzą się brudne swetry, spodnie i skarpety. Czekają na wypranie i rozwieszenie na suszarce. Które ubrania są w tym samym kolorze? Które ubrania nosisz latem, a które zimą? Wybierz te, które coś łączy, nazwij je, a następnie wypierz poprzez wrzucenie żetonów do pudełka.
Dwie gry logopedyczne, Ośmiornica Urszula oraz Pająk Bogdan - dwie pomoce w jednym opakowaniu.
Gra matematyczna Trójkąty matematyczne dodawanie i odejmowanie do 100 pozwala na przyswajanie przez dzieci cyfr i liczb oraz na wykonywanie działań matematycznych w obrębie 100.
Uwielbiany przez dzieci i rodziców bohater książeczek - Pucio, wykracza poza karty książek i pojawia się także na puzzlach, zapraszając do wspólnej zabawy i nauki.
Gra Mistrz mnożenia w przyjemny i łatwy sposób wprowadza dzieci w świat działań matematycznych, w szczególności dotyka zagadnienia mnożenia.
Terapia głosek szeregu szumiącego (sz, ż, cz, dż) oraz ciszącego (ś, ź, ć, dź), a także rozwój percepcji słuchowej.
Wielki Quiz o Polsce to gra przeznaczona do wspólnej zabawy i nauki dla całej rodziny, dzięki której wszyscy będą mieli szansę na sprawdzenie swojej wiedzy z zakresu polskiej historii, geografii, kultury i przyrody.
Materiał obrazkowo-wyrazowy w kartach opracowany tak, aby dzieci bawiąc się ćwiczyły poprawną wymowę poszczególnych głosek. Każda talia zawiera ćwiczoną głoskę w różnych pozycjach.