

Książka przeznaczona jest dla logopedów pracujących z dziećmi dzieci, u których nauka mówienia przebiega znacznie wolniej niż u rówieśników lub które nie zaczęły jeszcze mówić.
Książka przeznaczona jest dla logopedów pracujących z dziećmi, u których nauka mówienia przebiega znacznie wolniej niż u rówieśników lub które nie zaczęły jeszcze mówić. Pomoc sprawdza się także, jako materiały pomocnicze dla rodziców, wspomagające terapię logopedyczną w domu.
Autorka proponuje kwestionariusz, w skład którego wchodzą: desygnaty podstawowych głosek języka polskiego, po dwie ilustracje w nagłosie, śródgłosie i wygłosie wyrazu.
Okładka: miękka
Pomoc doskonale sprawdza się w terapii logopedycznej (opóźniony rozwój mowy).
Pomoc dydaktyczna Gimnastyka umysłowa dyslektyka pomaga rozwijać koncentrację, uważność i zapamiętywanie. Jest znakomita pomocą treningu wzrokowego dla dyslektyków i nie tylko.
Rozwiązania zawarte w tej pomocy zdecydowanie sprawdzą się podczas zajęć w gabinecie logopedycznym, ale także w pracy w domu. Pomoc jest tak skonstruowana by różnorodność gier zapewniła dziecku dobrą zabawę przy wykonywaniu często żmudnych ćwiczeń artykulacyjnych.
Wykrzyknienia i wyrażenie dźwiękonaśladowcze pojawiają się pod koniec pierwszego roku życia dziecka.
Najważniejszym celem pozycji Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania jest stworzenie sytuacji do powtarzania, rozpoznawania oraz samodzielnego odczytywania samogłosek.
Zestaw PRZYIMKI został opracowany dla osób, które z różnych przyczyn mają problemy w komunikacji językowej. Karty ćwiczeń mogą być z powodzeniem wykorzystywane w terapii dzieci i młodzieży, a także w pracy terapeutycznej z osobami dorosłymi zmagającymi się z afazją.
Zeszyt ćwiczeń DYSGRAFIA to sprawdzona pomoc dla dzieci, którym pisanie i rysowanie sprawia trudność, wzbudza niechęć i powoduje problemy w nauce.
Praca adresowana jest do szerokiego grona czytelników - logopedów, studentów pedagogiki, psychologii i logopedii oraz rodziców i nauczycieli, a także do wszystkich tych, których łączy chęć poznania zjawiska znanego prawie wszystkim "ze słyszenia", czyli rerania, nazwanego też rotacyzmem.
Kocham mówić - Powiedz mi, co odczuwasz... przeznaczone jest do uczenia się niewerbalnych zachowań komunikacyjnych i języka.
„Patrzenie i wskazywanie” jest pierwszą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych". Stanowi pomoc do uczenia jednych z podstawowych funkcji społecznych, jakimi są patrzenie na obiekty wskazywane przez inne osoby oraz podążanie za wzrokiem drugiej osoby. Umiejętności te są jedną z podwalin prawidłowego rozwoju społecznego.
Nazwij i wrzuć! Pojazdy i maszyny, to gra logopedyczna i edukacyjna pozwalająca na rozwijanie wielu umiejętności i kompetencji, a wszystko to podczas świetnej zabawy! Gra pozwala na rozwijanie i utrwalanie słownictwa, kształtuje koordynację wzrokowo-ruchową, rozwija spostrzegawczość i ćwiczy koncentrację. Jest znakomitą formą rozrywki.
Zestaw plakietek i etykietek służy do przenoszenia obrazów z rzeczywistości na obrazki, uświadamianiu dziecku, że słowo (napis) oznacza konkretną rzecz, czynność czy sytuację oraz do nauki czytania. Uczy dziecko rozumienia pytań oraz udzielania odpowiedzi.
To pozycja przeznaczona dla najmłodszych dzieci, które dzięki niej udoskonalą swoje zdolności słuchowe i będą się wspaniale bawić.
Karty "Logopedyczny Piotruś" i "Memory" to gry, które zna chyba każde dziecko. Zasady postępowania w przypadku Piotrusia Logopedycznego są takie same, jak w przypadku tradycyjnego Piotrusia.
Ten zabawny zestaw edukacyjny dzięki zaproponowanym grom i zabawom dostosowanym do możliwości dzieci w wieku od 3 lat do 6 lat sprzyja rozwojowi licznych umiejętności nabywanych w okresie przedszkolnym.
Wibrator logopedyczny DnZ-vibe z elastomerową rączką to narzędzie do masażu sensorycznego wewnątrz i na zewnątrz jamy ustnej przy użyciu specjalnych szpatułek, które mają różną strukturę powierzchni: od gładkich gryzaków, przeznaczonych do ćwiczeń stabilności i siły żuchwy, po włoskowate szpatułki szczoteczek.
Książka przeznaczona jest dla logopedów pracujących z dziećmi dzieci, u których nauka mówienia przebiega znacznie wolniej niż u rówieśników lub które nie zaczęły jeszcze mówić.