

Dziennik zajęć logopedy jest pozycją dostosowaną do pracy logopedy w szkole.
Dziennik zajęć logopedy jest pozycją dostosowaną do pracy logopedy w szkole.
Dziennik zawiera takie elementy, jak:
– krótkie omówienie zadań logopedy, procedur i narzędzi badawczych;
– zestawienie danych dotyczących diagnozy i terapii logopedycznej;
– dane ucznia, diagnoza i indywidualny program terapii, ocena postępów dziecka;
– treść prowadzonych zajęć;
–wykaz obecności uczniów na zajęciach;
– kontakty z rodzicami;
– hospitacje i wizytacje;
– miejsce na notatki.
W dzienniku przewidziano rubryki dla 80 uczniów.
Dziennik zajęć logopedy jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 sierpnia 2010 r.
Opracowanie: J. Graban, B. Jarecka, A. Retowska
Płytka tego typu przeciwdziała pozycjonowaniu języka między łukami zębowymi, dzięki temu zapobiega kształtowaniu się zgryzu otwartego, umożliwia jego korekcję, sprzyja rozwijaniu prawidłowego ułożenia języka podczas mówienia i jedzenia.
Pomoc do ćwiczeń oddechowych - football, to znakomita pomoc, a jednocześnie forma zabawy dla dzieci podczas terapii logopedycznej.
Wibrator logopedyczny DnZ-vibe z elastomerową rączką to narzędzie do masażu sensorycznego wewnątrz i na zewnątrz jamy ustnej przy użyciu specjalnych szpatułek, które mają różną strukturę powierzchni: od gładkich gryzaków, przeznaczonych do ćwiczeń stabilności i siły żuchwy, po włoskowate szpatułki szczoteczek.
Złe nawyki i dysfunkcje poszczególnych części narządu mowy, występujące już w fazie wczesnego uzębienia mlecznego, są najczęstszą przyczyną nabytych wad zgryzu.
Zabawka ćwiczy poczucie rytmu, który jest tak istotny w terapii logopedycznej.
Memo zgadywanka słuchowa jest pomocą służącą do stymulacji i kształcenia słuchu fizjologicznego oraz fonemowego.
Kolorowy krokodyl to zabawka edukacyjna, która pomoże w nauce alfabetu. Układając klocki tak, aby powstał krokodyl dziecko układa alfabet. Można więc na początku po prostu bawić się nim jak zwykłą układanką, a można też przy pomocy krokodyla rozpocząć naukę alfabetu.
Cztery kolorowe lusterka, które tworzą zestaw pomocy, zostały obudowane w miękkie ramki w kształcie puzzli.
Gra memory jest znana i lubiana przez dzieci już od dawna. Teraz proponujemy jednak jej zupełnie nowe wydanie.
Szorstki polski to pomoc dydaktyczna inspirowana metodami nauczania Marii Montessori. patyczka i kredy do zapisu.
Wibrator logopedyczny Z-vibe to narzędzie do masażu sensorycznego wewnątrz i na zewnątrz jamy ustnej przy użyciu specjalnych szpatułek, które mają różną strukturę powierzchni: od gładkich gryzaków, przeznaczonych do ćwiczeń stabilności i siły żuchwy, po włoskowate szpatułki szczoteczek.
Pacynki Moowi to pomoce logopedyczne, dzięki którym ćwiczenia buzi i języka już nigdy nie będą nudne. Pacynki zachęcają dzieci do pracy i stają się nieodłącznym towarzyszem zajęć logopedycznych. Sprawiają, że praca staje się zabawą – ciekawą, kolorową i skuteczną.
Gwizdek-kogucik wykonany jest z naturalnego tworzywa, jakim jest glina. Aby uzyskać pożądany efekt ćwierkania, wystarczy nalać do gwizdka troszkę wody i gwizdek staje się doskonałą pomocą logopedyczną.
Wibrator logopedyczny przeznaczony do masażu zewnątrzustnego postacią Słonika oraz do stosowania ze szpatułkami.
Pacynki Moowi to pomoce logopedyczne, dzięki którym ćwiczenia buzi i języka już nigdy nie będą nudne. Pacynki zachęcają dzieci do pracy i stają się nieodłącznym towarzyszem zajęć logopedycznych. Sprawiają, że praca staje się zabawą – ciekawą, kolorową i skuteczną.
Pacynka na palce – oczy, to doskonała pomoc terapeutyczna, która może być wykorzystywana w diagnozie procesów integracji sensorycznej do badania ruchów gałek ocznych.
Dziennik zajęć logopedy jest pozycją dostosowaną do pracy logopedy w szkole.