Gruszka i pufa sensoryczna - skaj (wysokość 90). Pomoc do terapii Integracji Sensorycznej
Gruszka sensoryczna – pufa. Produkt może być wykorzystywany do siedzenia, leżenia, rolowania i dociskania.
Trampolina to publikacja zawierająca program wychowania przedszkolnego - zgodny z podstawą programową wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego (określoną w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r.). Zgodnie z podstawą programową nadrzędnym celem wychowania przedszkolnego jest wsparcie całościowego rozwoju dziecka, obejmujące opiekę, wychowanie i nauczanie.
Publikacja stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań edukacyjnych wskazanych w podstawie programowej:
• Cele kształcenia. Zakładane osiągnięcia dziecka
• Treści kształcenia. Materiał nauczania i wychowania
• Sposoby realizacji celów i treści kształcenia
• Diagnozowanie rozwoju dziecka
• Indywidualizacja wspierania rozwoju dziecka
• Załączniki: Informacja o gotowości szkolnej, przykładowy plan pracy, podstawa programowa.
W programie wychowania przedszkolnego "Trampolina" została przedstawiona propozycja wyodrębnienia podobszarów w poszczególnych obszarach (fizycznym, emocjonalnym, społecznym i poznawczym) - na podstawie teorii pedagogiki przedszkolnej, psychologii rozwoju dziecka oraz teorii inteligencji wielorakiej H. Gardnera i teorii inteligencji emocjonalnej D. Golemana. Ponadto poszczególne obszary zostały wzbogacone o cele kształcenia wspierające rozwój kreatywności dziecka - zgodnie z założeniami pedagogiki twórczości i zdolności.
Program wychowania przedszkolnego zawiera treści i opracowania oparte o literaturę z zakresu pedagogiki przedszkolnej i psychologii rozwojowej oraz wynikające z podstawy programowej. Treści są wzbogacone o praktyczne rozwiązania z pracy nauczyciela z dziećmi. Przedstawianym rozwiązaniom towarzyszą przykłady strategii i zabaw adresowanych do wychowawców i przedszkolaków. Publikacja jest jednocześnie programem ramowym zapraszającym do tworzenia własnych, ciekawych i dostosowanych do konkretnej grupy dzieci praktyk.
Do programu dołączono specjalny terminarz z wykaz