

- Produkt tymczasowo niedostępny
Czytam wyrazy to gra, w której dzieci maja za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli, z których jeden przedstawia obrazek, a drugi jego nazwę.
Czytam wyrazy to gra, w której dzieci maja za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli, z których jeden przedstawia obrazek, a drugi jego nazwę. Po połączeniu właściwych elementów gracz czyta nazwę obrazka. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich wyrazy. Gra rozwija spostrzegawczość, koncentrację oraz kształci w zakresie poznawania i utrwalania liter.
Zawartość pudełka: 60 puzzli, instrukcja.
Pomoc rekomendowana dla dzieci od 5 roku życia.
Polecamy pedagogom, logopedom i rodzicom.
Zestaw Rzeczowniki do jedzenia i picia, to pomoc zawierająca zdjęcia posiłków i napoi wraz z podpisami do globalnego czytania. Wszystkie podpisy występują na czarnym tle, napisane są białą czcionką w celu ułatwienia rozpoznawania tekstu.
Gra Memo elki polega na poszukiwaniu par obrazków, których atrybuty w swej nazwie zawierają słowo z głoską: l.
Nowe wydanie - w dużym formacie z kolorową wkładką do wycięcia!
Puzzle magnetyczne - farma - to zabawka, która składa się z kolorowej planszy, 8 kart wzorów i 24 elementów z warstwą magnetyczną na odwrocie.
Dzieci uwielbiają zagadki. Ich rozwiązywanie jest doskonałą zabawą, która jednocześnie uczy i wychowuje.
W książce znajduje się zbiór rymowanek przeznaczonych do ćwiczeń logopedycznych. Umieszczono tu po 60 wierszyków dla każdego szeregu głosek: syczącego (s, z, c, dz), szumiącego (sz, ż/rz, cz, dż) i ciszącego (ś,ć, ź, dź) oraz 100 utworów zawierających wyrazy z głoskami ze wszystkich trzech szeregów.
Zestaw przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej odmiany przymiotników przez rodzaje: męski, żeński i nijaki.
Moi bohaterowie to zestaw ciekawych i kreatywnych propozycji edukacyjnych, które z pewnością przypadną do gustu małym uczniom. Zestaw układanek i ćwiczeń ze względu na tematykę, przeznaczony jest dla chłopców, adresatami są chłopcy w wieku od 2 do 5 lat.
Kwestionariusz obrazkowy wraz z Kartą badania mowy jest owocem wieloletnich doświadczeń z pracy diagnostyczno-terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z wadami wymowy, zarówno w normie intelektualnej, jak i z obniżoną sprawnością umysłową.
MAKAO SYLABOWE to edukacyjna gra karciana dla dzieci:
- uczących się czytać,
- doskonalących technikę czytania,
- uczniów z dysleksją.
Układanka "Pociąg do Szumowa" przeznaczona jest do korekty wady wymowy w postaci sygmatyzmu (seplenienia) u dzieci w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym w zakresie głosek szeregu szumiącego na pierwszym etapie terapii.
Książka Pomagamy dziecku z opóźnionym rozwojem mowy powstała z myślą o szerokim gronie odbiorców, dedykowana jest bowiem dla logopedów, rodziców, nauczycieli a także opiekunów dzieci z niepełnosprawnością intelektualną.
Nazwij i wrzuć! Wakacje w kamperze, to propozycja gry rozwojowej dla maluchów, która sprawi im wiele radości nie tylko w okresie wakacyjnym, kiedy to przygotowujemy się zazwyczaj do wakacyjnych wyjazdów. Zabawę możemy kontynuować przez cały rok, ćwicząc tym samym koordynację wzrokowo-ruchową, analizę i syntezę oraz spostrzegawczość i koncentrację.
Jesień na ulicy Czereśniowej to książeczka pełna zabawnych, nietuzinkowych ale z życia wziętych historyjek i nasycona wieloma szczegółami. Jej przesympatyczni bohaterowie przenoszą dzieci w kolorowy świat zabawy, pracy i różnych innych zajęć. Co istotne - w książeczce nie pada ani jedno słowo, posiłkujemy się wyłącznie obrazkami.
Memo zgadywanka słuchowa jest pomocą służącą do stymulacji i kształcenia słuchu fizjologicznego oraz fonemowego.
Pomoc Chodzą słuchy to zestaw ćwiczeń wykorzystywanych przez logopedów, pedagogów i nauczycieli. Ćwiczenia tu zawarte pozwalają na kształtowanie uwagi i percepcji słuchowej, przyczyniają się do poprawy funkcji słuchowych oraz wspierają nabywanie umiejętności szkolnych.
Czytam wyrazy to gra, w której dzieci maja za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli, z których jeden przedstawia obrazek, a drugi jego nazwę.