Memo dotykowe kształty (zestaw w woreczku). Pomoc sensoryczna
Pomoc sensoryczna - memory dotykowe kształty, pozwala dopasować pary nie tylko wzrokowo, ale także dotykowo.
Pokonać OCD... to doskonały poradnik oraz nieocenione źródło praktycznej wiedzy dla osób cierpiących na zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, ich rodzin, a także terapeutów pracujących na co dzień z takimi osobami.
Pokonać OCD... to doskonały poradnik oraz nieocenione źródło praktycznej wiedzy dla osób cierpiących na zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne, ich rodzin, a także terapeutów pracujących na co dzień z takimi osobami. Książka pozwala zrozumieć, czym jest OCD, jakie są jego odmiany, jak się je diagnozuje i leczy. Istotna część publikacji to zalecenia i praktyczne wskazówki, jak samodzielnie, krok po kroku przejść program walki z OCD.
Książka dostępna w wersji papierowej.
Autorzy: Bruce M. Hyman, Cherry Pedrick
Dane techniczne:
Format: B5
Objętość: 400 stron
Oprawa: miękka
Polecamy psychologom.
Pomoc sensoryczna - memory dotykowe kształty, pozwala dopasować pary nie tylko wzrokowo, ale także dotykowo.
Memory Emocje to nieoceniona pomoc do terapii, zabawy i ćwiczeń z dziećmi.
Na półce w sklepie leżą słodkie jabłka i soczyste gruszki, a obok nich pełne witamin marchewki i pomidory. Szykuje się wspaniała uczta w domu! Które warzywa są w tym samym kolorze? Które owoce mają pestkę? Wybierz te, które coś łączy, nazwij je, a następnie wrzuć je do koszyka.
Program Autilius Wspólna Uwaga to oprogramowanie komputerowe zawierające 6 gier terapeutycznych, przeznaczonych dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku 3-7 lat.
W publikacji zaprezentowano zabawy oparte na dotyku, bazujące na naturalnej aktywności dzieci.
"Ja i mój świat" 3 stanowi trzecią część serii przeznaczonej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i autyzmem.
Gra dydaktyczna do utrwalania symboli związanych z porą roku, jaką jest wiosna, przeznaczona jest dla dzieci z autyzmem.
Książka magnetyczna cyrk zawiera propozycje zabaw dla dzieci, dzięki którym bez wychodzenia z domu, mogą przenieść się na arenę cyrkową i podziwiać sceniczne akrobacje! Pomoc rozwija u dzieci słownictwo, mowę opowieściową oraz myślenie przyczynowo-skutkowe.
Monografia podejmuje problematykę osób z zespołem Downa − trisomią 21 − najczęstszą aberracją chromosomową występującą u człowieka. Życie psychospołeczne tych osób scharakteryzowane jest w niej z uwzględnieniem stanu współczesnej wiedzy, osiągnięć różnych dziedzin nauki, które dotyczą właściwości ich funkcjonowania, a także trudności, których te osoby i ich rodziny doświadczają.
„Trudne sytuacje społeczne” to pomoc terapeutyczna wspierająca dorosłych w przygotowaniu dzieci do konstruktywnego radzenia sobie w sytuacjach problemowych.
„Patrzenie i wskazywanie” jest pierwszą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych". Stanowi pomoc do uczenia jednych z podstawowych funkcji społecznych, jakimi są patrzenie na obiekty wskazywane przez inne osoby oraz podążanie za wzrokiem drugiej osoby. Umiejętności te są jedną z podwalin prawidłowego rozwoju społecznego.
Zestaw magnetyczny Wyrażamy emocje jest pomocą i zabawką terapeutyczną, z której mogą korzystać psychologowie, pedagodzy i terapeuci pracujący z dziećmi, dla których rozmowa o emocjach i uczuciach, nie należy do najłatwiejszych. Za pomocą magnesów, dziecko układa twarz chłopca, który może być radosny, uśmiechnięty, zły, sfrustrowany, rozżalony... Wszystko zależy od aktualnej kondycji układającego. Gra daje naprawdę duże możliwości i jest znakomitą formą komunikacji terapeuty bądź rodzica z dzieckiem.
"Co do czego" to zbiór zabaw i gier, a jednocześnie pomoc dydaktyczna dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Zaburzenie integracji sensorycznej, problem, z którym boryka się piętnaście procent dzieci, to zjawisko, o którym w Polsce mówi się coraz więcej.
Zestaw drewnianych, kreatywnych układanek to idealne rozwiązanie dla znudzonych tradycyjnymi układankami czy puzzlami.
"Opowiem Ci Mamo - super" to kolejna wersja cieszących się dużym powodzeniem zabawek dydaktycznych przeznaczonych dla dzieci od 3 lat. Pudełko zawiera 48 obrazków, z których należy ułożyć 8 logicznych historyjek.