

Miłe uszom dźwięki - usprawnienie narządów mowy i ćwiczenia prawidłowego wymawiania głosek
Miłe uszom dźwięki - usprawnienie narządów mowy i ćwiczenia prawidłowego wymawiania głosek. W publikacji autorka prezentuje przykłady ćwiczeń usprawniających narządy mowy niezbędne do wywoływania poszczególnych głosek oraz metody ich uzyskania. Zaprezentowane metody i techniki mogą być pomocne dla specjalistów, którzy szukają propozycji wzbogacenia warsztatu pracy. Przedstawione w książce propozycje są efektem doświadczeń autorki, a także są zaczerpnięte z literatury specjalistycznej.
Autorka Iwona Michalak-Widera
Ilość stron 79
Najważniejszym celem pozycji Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania jest stworzenie sytuacji do powtarzania, rozpoznawania oraz samodzielnego odczytywania samogłosek.
Na półce w sklepie leżą słodkie jabłka i soczyste gruszki, a obok nich pełne witamin marchewki i pomidory. Szykuje się wspaniała uczta w domu! Które warzywa są w tym samym kolorze? Które owoce mają pestkę? Wybierz te, które coś łączy, nazwij je, a następnie wrzuć je do koszyka.
Chińczyk logopedyczny - gra logopedyczna utrwalająca wymowę głosek.
Ładnie mówię głoski s, z, c, dz to jedna z pięciu części, w serii gier logopedycznych, do ćwiczeń nad utrwalaniem tytułowych głosek. Pomoc powstała z myślą o logopedach, ale może być także wykorzystywana przez pedagogów, jak i rodziców dzieci z problemami artykulacyjnymi.
MOJE UKŁADANKI to pomoc edukacyjna dla dzieci uczących się czytać. Polecana jest także dla dzieci z grupy ryzyka dysleksji. Zestaw zawiera materiał podzielony zgodnie z kolejnymi etapami symultaniczno-sekwencyjnej metody wczesnej nauki czytania prof. Jagody Cieszyńskiej.
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.
Dwie gry logopedyczne, Ośmiornica Urszula oraz Pająk Bogdan - dwie pomoce w jednym opakowaniu.
Karty pracy „Co dzień naprzód!” wzbogacą warsztat pracy nauczycieli oraz terapeutów pracujących z najmłodszymi dziećmi oraz dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Pomoc terapeutyczna i logopedyczna MÓWMI to innowacyjna, bardzo funkcjonalna i praktyczna pozycja wspomagająca proces programowania języka.
Książeczka zawiera 10 opowiadań, które zawierają trudne artykulacyjnie głoski.
Pomoc dydaktyczna przeznaczona jest dla dzieci i młodzieży z poważnymi problemami w komunikacji werbalnej. `
Jest to książeczka dla dzieci od trzeciego roku życia. Ciekawe zabawy, ćwiczenia i historyjki w niej zebrane mają pomóc w rozwoju mowy maluchów.
Pomoc logopedyczna o psie Bobiku jest skierowana jest do dzieciaczków od około 2. roku życia i starszych, które z różnych powodów zaczynają mówić później niż
ich rówieśnicy.
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci zagrożonych dysleksją i dyslektycznych.
Gra logopedyczna "Drabina 2" ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzania słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej.
Układanki tematyczne dla dzieci od trzeciego do szóstego roku życia mogą być wykorzystane zarówno do stymulacji, jak i terapii w sytuacji zakłóceń rozwoju.
Miłe uszom dźwięki - usprawnienie narządów mowy i ćwiczenia prawidłowego wymawiania głosek